Po čtyřech měsících couchsurfování a pomáhání alternativnímu kanadskému podnikateli se nám nabízí otázka, zda vkročit s byznys modelem CRAZY kanadských ČEPIC do České republiky. Rádi uslyšíme váš feedback, komentáře, přípomínky a názory. Díky moc!
Co chceme vlastně dělat?
V představě máme dvě varianty. Buď importovat CRAZY kanadské čepice do Čech anebo přímo zahájit výrobu těchto čepic v Čechách. Výroba přímo v Čechách samozřejmě znamená snížené náklady, a tak i možnost reagovat nižší prodejní cenou. Jednalo by se však o nutnost založení „týmu lidí“, kteří by se starali o celou realizaci. Naproti tomu pouhé přeposílání z Kanady znamená vyřešení pouze logistiky dopravy a zásobování (celkem easy).
Obě varianty jsou pro nás zatím schůdné, máme kompletní znalosti o tom, jak se čepice vyrábí, z čeho se vyrábí, jak čepici marketovat, máme přehled o světové konkurenci (USA i Čína). Čtyř měsíční osobní zkušenosti s během tohoto byznysu a téměř každodenní vyprávění zakladatele byznysu, který tohle už dělá 14. rokem.
Co to jsou CRAZY kanadské čepice?
Každá crazy kanadská čepice má:
- Dream Catcher – Lapač Snů
- Skrytou kapsu uvnitř čepice
- Úchytky na prsty (při pohybu rukou se ocasy hýbají)
- Zapínání u krku (čepici lze nosit schozenou na zádech)
Chcete CRAZY kanadské čepice v Čechách?
V případě zájmu mi napište.
Martin Rosulek je digitální nomád, který spojil podnikání na internetu s cestováním. Začínal jako backpacker a první velké zkušenosti nasbíral při ročním pobytu v Austrálii, odkud cestoval do Jihovýchodní Asie. V Kanadě strávil rok na Working Holiday a následovala několikaměsíční cesta do Centrální a Jižní Ameriky. Od té doby pracuje na dálku, nezávisle cestuje, investuje, přednáší a konzultuje. Životní přístup minimalismu, budování finanční svobody a vnitřního klidu je pro Martina esencí života.
Líbí se mi to! 🙂 Jen vidím trochu složitější situaci v tom, že budeš učit lidi něco „nového“, co sami ještě ani neví, že by mohli mít. Nehledají to, takže dělat nějaké SEO ti nepomůže. Ale výborně se na podobné věci hodí určitě Facebook. Držím palce.
Souhlasím Adame, je to nová věc pro lidi, takže by tu musel být nějaký „proces účení“. Tady to frčí přes festivaly a „krámek“, takže si to lidi prohlédnou v zrcadle, ošmatají a tak – to je velká výhoda. Postavit eshop a pouze marketovat mi čím dál více přijde jako tvrdě vytržené z kontextu…SEO jak říkáš spíše nepůjde, facebook bude určitě na toto lepší 🙂
Díky, uvidíme, nechám tomu ještě pár dní si to uložet…