Podcast: Ani dobrá práce sama za sebe nemluví
O čem v podcastu také mluvím?
- Proč ani dobrá práce nedělá sama sobě dostatečný marketing.
- Jak hledat potenciální klienty.
- Dynamika sdílení na sociální sítí.
- Austin Kleon a knihy Kraď jako umělec a Ukaž co umíš.
- Proč je důležité vytvářet pravidelně obsah na sociální sítě.
- Kolik času trávit sdílením a prezentací na sociálních sítí.
- Co konkrétně sdílet na sociálních sítí.
- Jak prodávat produkt s příběhem.
- Pozor na infoprodukty, které mají dobrý marketing ale špatný produkt.
- Kde najít čas na marketing svého produktu nebo služby?
Jednou z nejlepších investic v dnešní době je budování si vlastního online prostoru. Udržovat balanc mezi obsahovou činností a marketingovou činností. Sdílení práce mezi současné i potenciální klienty se stalo nutnou součástí práce umělců a řady freelancerů a podnikatelů. Je to jako koryto vody, které vymezuje naše fanoušky, zákazníky, klienty a produkt. Tok vody je ta dynamika, o kterou se staráme každodenním sdílením své práce, kterou prezentujeme v příbězích – a dnes k tomu slouží marketingové kanály sociálních sítí.
Tento podcast je ideální k poslechu pro umělce, kreativní jedince, multipotenciály, freelancery a začínající podnikatele.
Děkuju za poslech podcastu!
Budu rád, když mi napíšeš upřímné hodnocení na iTunes, jak se Ti podcast líbil. Tvoje zpětná vazba je pro mě důležitá a velmi mi pomůže.
Odebírej podcast Digitální nomádství na Spotify, iTunes anebo Android aplikaci.
Martin Rosulek je digitální nomád, který spojil podnikání na internetu s cestováním. Začínal jako backpacker a první velké zkušenosti nasbíral při ročním pobytu v Austrálii, odkud cestoval do Jihovýchodní Asie. V Kanadě strávil rok na Working Holiday a následovala několikaměsíční cesta do Centrální a Jižní Ameriky. Od té doby pracuje na dálku, nezávisle cestuje, investuje, přednáší a konzultuje. Životní přístup minimalismu, budování finanční svobody a vnitřního klidu je pro Martina esencí života.