Jiří Knesl víc než 20 let programuje a víc než 10 let se věnuje ekonomii a managementu. Firmám pomáhá využít příležitosti a odstraňovat problémy v produktivitě práce, kvalitě produktu, flexibilitě firmy, čistém kódu. Za svou kariéru spolupracovatl s desítkami firem, např. AVG, Avast, ESET, Škoda Auto, Toyota Peugeot Citroen Automobile, Home Credit, AirBank, Honeywell a
Rozhodl jsem se vyhledat a vyzpovídat české i slovenské digitální nomády. Položil jsem jim 10 stejných otázek. Odpovědi, které každý z nich napsal jsou velmi autentické a inspirativní. Já sám se k nim neustále vracím a čerpám z nich. Doufám, že pomohou i vám a třeba se stanou vaším průvodcem, útržkovitým návodem, inspirací či přinejmenším rozšíří váš obzor
Poslední dny v Čechách byly dosti hektické co se týče příprav. Nechtěl jsem, aby během cesty do Kanady nastal nějaký problém. Vždycky nějaký přijde, to je jasné – v myšlenkách jsem měl můj odlet z Austrálie, když jsem si na letišti musel bookovat letenku z Thajska do Singapooru jen tak pro nic za nic –
Volunteering, v českém překladu používaný název dobrovolnictví, se dnes posouvá do trochu odlišné úrovně než tomu bylo v minulosti. Čím déle jsem na cestách, tím více se setkávám s dlouhodobými cestovateli, kteří využívají volunteering a jsou tak schopni cestovat několik let v kuse. A tak si říkám, sakra, co se tady změnilo? Při své cestě napříč
Práce snů nepřijde sama, musíš se k ní dopracovat. Co to znamená? Pokud přemýšlíš o práci na dálku, musíš tomu jít naproti a zapojit cílenou strategii. Už dávno neplatí, že mohou práci na dálku vykonávat jen programátoři, grafici nebo marketéři. Pracovní trh dnes nabízí mnohem více možností, které je třeba správně uchopit, abys mohl pracovat
Efekt fialové krávy vychází z knihy Setha Godina Fialová kráva: Marketing konečně jinak. Jedná se o účinnou metodu, kterou využijeme i ve vlastním podnikání či projektu. Naším cílem je odlišit se od davu, vyčnívat, být jiný. Fialová kráva přitáhne pozornost. Fialová kráva není nudná, ale pozoruhodná! Problém dnešní doby je totiž, že většinu reklamy ignorujeme
Akce a experimenty. Dvě slova, která provázejí mé podnikání a cestu k úspěchu. Tímhle podcastem Ti dám nahlédnout do zákulisí. Sdílím své neúspěšné projekty a chci Ti ukázat, kolikrát jsem neuspěl, co vše se mi nepovedlo, kde všude jsem udělal chyby, co jsem dělal špatně, jak jsem se nechal zlákat. V online podnikání jsem nebyl
Jak se připravuji v rámci podnikání a webových projektů na další měsíce, které budou pravděpodobně krizí či recesí v České republice i ve světě. Jak přemýšlím a co dělám v této mimořádné době na přelomu března a dubna 2020? Pusť si podcast, kde jsem během 20 minut shrnul nejdůležitější myšlenky. Doplňující zdroje a odkazy: Přílet