Začínající digitální nomádi a ti, kteří chtějí rozjet konečně něco svého a pracovat na dálku, řeší velmi často marketing své značky, služby či toho, co budou prodávat či prezentovat. Jednou možností, jak se k tomuto problému postavit, je dělat si základní marketing svépomocí.
Jde to a cesta k úspěchu je stále možná. Ze své zkušenosti mohu potvrdit, že se základní marketing dokážete naučit z „nuly“ a obsluhovat ho sami bez nutnosti si někoho najímat. Především ze začátku, kdy nemůžeme a nechceme utrácet (investovat) peníze v marketingu, pak dělat marketing vlastíma rukama je variantou.
Ve videu níže, které jsme natočili v rámci Nomádského mastermindu s Denisou Drbohlavovou rozebíráme co byste měli vědět o dnešním marketingu na internetu, jak propagovat a prezentovat online. Zda využít sociální sítě (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok či jiné) anebo se zaměřit na web, e-mail marketing či SEO? Jaké nástroje využívat, čemu se naopak vyhnout a kde se dále vzdělávat.
Video s tématem Jak nastavit základní online marketing najdete níže.
Základní online marketing svépomocí
Martin Rosulek je digitální nomád, který spojil podnikání na internetu s cestováním. Začínal jako backpacker a první velké zkušenosti nasbíral při ročním pobytu v Austrálii, odkud cestoval do Jihovýchodní Asie. V Kanadě strávil rok na Working Holiday a následovala několikaměsíční cesta do Centrální a Jižní Ameriky. Od té doby pracuje na dálku, nezávisle cestuje, investuje, přednáší a konzultuje. Životní přístup minimalismu, budování finanční svobody a vnitřního klidu je pro Martina esencí života.