Instagram je sociální síť určená k sdílení fotografií a videí. Řada jeho uživatelů ale získala jeho prostřednictvím nemalý, mnohdy i pravidelný, příjem. Byť Instagram sám o sobě obchodování ani jinou formu výdělečné činnosti neumožňuje, je skvělou platformou pro propagaci a vlastní prezentaci. Vydělávání na Instagramu nebo s jeho pomocí se stalo trendem dnešní doby a
TikTok je sociální síť, která boří status quo nejen na internetu, ale celkově v rámci virtuální komunikace a fungování v digitálním světě. Silná konkurence Instagramu a Facebooku, doposud nejrozšířenější sociální sítě na světě, přichází z Číny a jako každá inovace má dvě strany mince. Popularizuje video formát a přináší intuitivní kreativní tvorbu do ruky i
Internet dnes představuje pro mnoho z nás prostor, díky kterému jsme schopni vydělávat peníze anebo přinejmenším vydělávat více peněz. Práce na dálku je úzce spojena právě s aktivitou na internetu. Činností, které lze dělat přes internet a zároveň si jimi vydělávat, je obrovské množství. S Denisou Drbohlavovou jsme si dali v rámci nomádského mastermindu krátký
Facebook patří mezi největší sociální sítě světa a díky tomu nabízí široké pole možností každému, kdo se chce nějakým způsobem zviditelnit. Co víc, nabízí i možnost vydělávat. Ať už máte rozjetou firmu nebo třeba jen nabízíte nějaký vlastnoručně vyrobený produkt, Facebook vám může pomoci. Jak vydělávat na Facebooku a jaké nástroje k tomu použít? Je
Práce na dálku neznamená jen programování, marketing a copywriting. Vydělávat přes internet nemusíte jen jako PPC specialista, grafik, ajťák či virtuální asistentka. Existuje stále více možností, jak být kreativní, dělat to, co nás baví a prodávat své znalosti, schopnosti a dovednosti. Online, na dálku a dokonce s trochou automatizace, abychom získali ještě více té svobody.
Sociální sítě jsou revolučním komunikačním prostředkem a jako podnikatelé a freelanceři na volné noze bychom jich měli využívat. Pomáhají nám s marketingem, propagací, budování brandu i komunikací s klientama a potenciálníma zákazníkama. Sociální sítě se vyznačují bezprostřední interakcí. Nejsou jen komunikačním kanálem, ale už jsou i nositelem nového obsahu. Sociální sítě v podnikání a naše
Začínající digitální nomádi a ti, kteří chtějí rozjet konečně něco svého a pracovat na dálku, řeší velmi často marketing své značky, služby či toho, co budou prodávat či prezentovat. Jednou možností, jak se k tomuto problému postavit, je dělat si základní marketing svépomocí. Jde to a cesta k úspěchu je stále možná. Ze své zkušenosti