Digitální nomádi spojili práci na dálku a cestování v nový životní styl

  • Cestování
  • Práce na dálku
  • Investování
  • Podcast
  • Blog
  • Kontakt
JAK VYDĚLÁVAT ONLINE

Jak získat followers na Instagramu? Základní pravidla k úspěšnému profilu

by Digitální nomádi / Pondělí, 10 prosince 2018 / Published in Práce na dálku
jak získat followers na instagramu
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Email
  • Messenger
  • WhatsApp
  • Telegram
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Email
  • Messenger
  • WhatsApp
  • Telegram

Zajímá vás, jak získat zdarma followers na Instagramu? A proč vlastně byste se o to měli snažit? Instagram je místem, kde nejen, že můžete sdílet svůj pohled na svět, ale také zde vydělávat. Někteří lidé touží po zisku, jiným stačí jen popularita nebo možnost vyjádřit své názory směrem k širší veřejnosti. Ať tak či tak, je k tomu zapotřebí dostatečný počet sledujících. Jak je získat, aniž byste za ně museli platit?

Správná propagace je klíčem k úspěchu

Obsah

  1. Správná propagace je klíčem k úspěchu
  2. Jak lze na Instagramu vydělávat?
  3. Placené aplikace a služby
    1. Pozor na nakoupené followery
    2. Pravda o nákupu sledujících
    3. Doporučení
  4. Návod, jak na získání followers zdarma
    1. 1.Vytvořte a optimalizujte svůj profil
      1. Uživatelské jméno
      2. Profilový obrázek
      3. Základní info o profilu
      4. Přidejte odkaz na své stránky
      5. Povolte notifikace
    2. 2. Naučte se, jak upravovat fotografie
    3. 3. Začněte publikovat příspěvky
      1. Plánování
      2. Počet fotek
      3. Stories
    4. 4. Používejte relevantní a populární hashtagy
    5. Jak správně používat hashtagy na Instagramu? Jaké hashtagy používat, kam je umísťovat, kolik jich přidávat? Jak si vytvořit vlastní hashtag, který se stane oblíbeným? Přečtěte si více v příručce Hashtag strategie. 5. Sledujte, komentujte, lajkujte
      1. Sledování
      2. Lajkování
      3. Komentování
    6. 6. Spolupracujte
  5. Chcete být úspěšní na Instagramu?

Instagram je nástrojem, skrze nějž se lze prezentovat různými způsoby. Můžete zde vystupovat sami za sebe, můžete vytvořit profil zabývající se určitým tématem sdružujícím jeho fanoušky nebo zde propagovat svou firmu či nějaký projekt.

Jestliže je pro vás Instagram nástrojem, jehož prostřednictvím se chcete zviditelnit nebo na něm dokonce vydělávat, pak se neobejdete bez správného know-how. Propagace na Instagramu probíhá různými způsoby, které si níže detailněji popíšeme. Pokud nejste veřejně známá osobnost, musíte vynaložit úsilí a věnovat čas tomu, abyste na této sociální síti uspěli.

Jak lze na Instagramu vydělávat?

Existuje hned několik způsobů, jak na Instagramu vydělávat peníze. Nejčastěji bývá tato sociální síť používána jako nástroj k propagaci nějaké značky/produktu, protože přímý obchod není přes Instagram umožněn. Můžete však vkládat fotografie vašeho sortimentu, dělat různé popisky a díky tomu si udělat slušnou reklamu.

Existují ale také způsoby, jak si vydělat přímo tím, že přidáváte nějaké příspěvky. Jako úspěšný bloger nebo blogerka se můžete stát nástrojem jiných firem, jejichž výrobky budete propagovat a hodnotit. Ze začátku je obvyklé, že „výdělkem“ se mohou stát dané produkty, které dostanete zdarma a později vám za jejich propagaci mohou firmy i zaplatit.

Vydělávat lze i propagací ostatních účtů.

Placené aplikace a služby

K tomu, abyste získali nějaký slušnější počet sledujících, díky nimž byste mohli svůj profil využít k výdělku, existuje několik cest. Například prostřednictvím placených aplikací a služeb, které jsou k tomuto účelu určeny.

Pozor na nakoupené followery

Ano, followery si můžete jednoduše koupit. Většinou se však jedná o followery z celého světa, a ne vždy jde o kvalitní profily. Váš profil se však může stát s rostoucím počet sledujících atraktivnější. Bohužel takové je nahlížení řady mediálních agentur a značek, které si poprvé smlouvají instagram mikroinfluencery.

Brzy však přicházejí na to, že investované peníze do instagram marketingu se jim musí i vracet. A účty s nakoupenými followery nevykazují tak velký zásah a tak účinnou reklamu. Stále častěji si firmy vyžádají reporty od influencerů k zobrazení profilu či postu a následně vyhodnocují. Rychlý nákup followerů je tak velmi krátkozraké.

Pravda o nákupu sledujících

Aplikace na získání followers nejsou dnes žádnou novinkou a spousta lidí je (bohužel) využívá. Dokonce existují i firmy, které se na získání sledujících specializují. Jednoduše si řeknete počet, který chcete, za to zaplatíte odpovídající částku a zprostředkovatelé této služby vše zařídí.

Nemusí se jednat o velké sumy, které zaplatíte za followery, otázkou však zůstává, jak moc budou daní sledující aktivní a jak dlouho na vašem profilu vydrží. Některé služby však nabízejí automatické doplnění chybějících followerů zdarma.

Zní to sice opravdu zvláštně, ale tak to chodí. Nic ale nemá takovou kvalitu, jako když se sami vypracujete a získáte sledující klasickou cestou bez poplatků.

Doporučení

Pokud si zapnete na Instagramu tzv. Business profil, získáte přístup ke statistikám, které vám ukážou, z jaké země jsou vaši sledující. Dle zkušenosti mnohých jsou právě takto nakoupení followeři ze zemí jako je Indie, Čína, Indonésie a podobně.

Návod, jak na získání followers zdarma

Jestliže to myslíte se svým profilem na Instagramu vážně a chcete si třeba i něco přivydělat, pak se musíte obrnit troškou trpělivosti a počítat s tím, že to dá trochu práce. Není to však nemožné a ani nijak zvlášť složité. Níže najdete několik rad a tipů, jak na to.

1.Vytvořte a optimalizujte svůj profil

Logickým prvním krokem je vytvoření profilu, který bude už od začátku atraktivní. Profil by měl vašim potencionálním followerům jasně sdělit, kdo jste a proč by vás měli sledovat.

Uživatelské jméno

Nejdříve se ujistěte, že je vaše uživatelské jméno srozumitelné a lehce vyhledatelné. Nedoporučují se příliš dlouhá jména nebo speciální znaky. Nezapomeňte také vyplnit své celé jméno nebo jméno (nick, přezdívku), pod kterým vystupujete. Díky němu budete snadněji vyhledatelní.

Profilový obrázek

Profil si vždy nastavte jako veřejný a poté vyberte vhodný profilový obrázek. Jestliže vytváříte například Instagram pro vaši firmu, ideálním profilovým obrázkem bude logo, které vás reprezentuje i na dalších sociálních sítích a kanálech.

Základní info o profilu

Nemusíte se příliš rozepisovat, ale informace by měly být jasné, úderné a všeříkající. Často se jedná o hlavní část profilu, na jejímž základě se followeři rozhodují o sledování.

Zkuste se odlišit a originálně popsat svou osobnost či stránku. Využívejte třeba obrázkové ikonky.

Přidejte odkaz na své stránky

Do základního popisu přidejte i odkaz na své stránky, pokud nějaké máte, aby na ně lidé mohli vstoupit přímo z vašeho Instagramu. Někteří vkládají i přímo e-mail, aby usnadnili značkám první oslovení.

Povolte notifikace

Aby vám na profilu nic neuniklo, povolte si notifikace. Budete tak mít přehled o komentářích i sdílení vašich příspěvků.

2. Naučte se, jak upravovat fotografie

Na kvalitě obsahu záleží. A to skutečně hodně. Uživatelé Twitteru nebo Facebooku možná prominou několik špatných příspěvků, ale špatné fotky na Instagramu může napáchat značné škody. Pokud to tedy myslíte se svým Instagramem opravdu vážně, měli byste se naučit alespoň základy toho, jak vytvořit dobrou fotografii. Velkou roli hraje především znalost různých foto editorů.

Většina uživatelů Instagramu pořizuje své fotografie na mobilní telefony. Není to tedy o technice a kvalitních zrcadlovkách. Je třeba se naučit pracovat s prostorem, perspektivou i symetrií. Pokud počítáte s tím, že vám na následnou úpravu budou stačit filtry z Instagramu, pak se moc daleko nedostanete. Dejte si čas a prohledejte speciální aplikace do smartphonu na úpravu fotek.

3. Začněte publikovat příspěvky

Jakmile budete přesvědčeni o tom, že dokážete vytvořit kvalitní obsah, který bude pro vaše sledující zajímavý, začněte přidávat příspěvky. Než se pustíte do shánění followerů, tak je ideální už mít něco, na co je nalákáte.

Pro začátek postačí zhruba kolem 15 fotografií, které už mohou dostatečně poukázat na vaše zaměření.

Plánování

Nahodilé přidávání příspěvků není pro získání a udržení sledujících ideální. Chce to mít systém, který je třeba dodržovat.

Přemýšlejte také nad tím, kdy je ten správný čas. Pokud budete postovat příspěvky v pátek nebo sobotu večer, kdy se lidé někde baví, nebude to mít přílišnou efektivitu. Záleží však samozřejmě i na tom, zda chcete mít jen české nebo i zahraniční sledující na Instagramu.

Pokud vás však zajímá, jak získat české followers, pak přemýšlejte nad zdejšími časovými rituály. Pokud máte Business účet, pak v reportech vidíte i konkrétní hodiny, které jsou u vašich stávajících sledujících nejaktivnější.

Počet fotek

Sledující je třeba udržovat stále ve střehu. Ideální počet fotek denně je jedna až tři s tím, že není moc efektivní přidávat více fotek najednou.

Stories

Instagramové stories jsou v polední době velice oblíbené a u některých uživatelů dokonce převažují nad fotografiemi. Pokud máte co nabídnout a co sdělit, určitě stories vytvářejte včetně videí. Zatímco jsou instagramové fotky něčím „vyumělkovaným“, stories ukazují, jací opravdu jste, co zrovna děláte, kde jste a jaké jsou vaše momentální pocity v reálném čase.

Kombinace kvalitních fotek a videí ve stories je ideální a dovoluje followerům nahlédnout pod pokličku vašeho reálného života. A to je to, co je zajímá.

4. Používejte relevantní a populární hashtagy

Pokud budete používat správné hashtagy, váš obsah se dostane k širšímu publiku. Nepokoušejte se nahnat followery za pomoci #likeforlike, #followme hashtagů a podobně. Působí to lacině, a navíc se ztratíte v obklopení nekvalitních followerů. Instgram vám dokonce může udělit shadowban.

Nepříliš funkční je i používání velkého počtu obecných hashtagů. Zkuste si projít ostatní konkurenční instagramové profily podobné tomu vašemu a inspirovat se, jaké hashtagy a jakým způsobem jsou používány. Určitě nezapomínejte na české i anglické verze.

Výběr správných hashtagů je i skvělým způsobem, jak získat lajky i komentáře. Ty jsou totiž k přilákání nových sledujících rovněž velice důležité.

hashtag strategie

Jak správně používat hashtagy na Instagramu? Jaké hashtagy používat, kam je umísťovat, kolik jich přidávat? Jak si vytvořit vlastní hashtag, který se stane oblíbeným? Přečtěte si více v příručce Hashtag strategie.

5. Sledujte, komentujte, lajkujte

Tento bod je v rámci získávání sledujících jedním z nejdůležitějších, ne-li vůbec tím nejdůležitějším. Kvalitní obsah a dobře vybrané hashtagy jsou základem, ale komunikace s ostatními uživateli udělá tu nejlepší práci.

Sledování

Sledujte ostatní uživatele, kteří jsou vám a vašemu tématu blízcí. Mohou vám to oplácet. Sledovat ostatní je dobré i kvůli inspiraci. Jak vypadají úspěšné profily? Možná se od nich něco přiučíte a získáte potřebné zkušenosti.

Lajkování

Každému, komu dáte k jeho obsahu like, se vaše reakce zobrazí. Existuje pak velká šance na to, že si daný uživatel váš profil prohlédne a začne vás sledovat.

Komentování

Asi nejlepším způsobem, jak přilákat sledující, je komentovat jejich obsah. Lajkuje každý, protože to zvládnete během vteřiny. Komentování už zabere pár minut navíc. Zkuste ze začátku krátké, ale milé komentáře, které danému člověku polichotí.

Větou „na téhle fotce ti to moc sluší“, nebo „to vypadá skvěle“ rozhodně nic nezkazíte, ba naopak. Zájem o váš profil pak bude ze strany dané osoby větší. Pokud se rozepíšete, bude to ještě lepší. Pozor na komentáře, které mohou vypadat roboticky nebo že je napsal někdo s pomocí překladače. Slovíčko “Bezva” totiž snadno může napsat i těn, který Češtinu neumí. Pokud ale cílíte na české publikum, musíte dát o sobě vědět, že tu žijete a mluvíte dobře česky.

Komentujte také vlastní obsah. Dobře fungují otázky, což udržuje followery ve střehu. Můžete posílat i osobní zprávy.

6. Spolupracujte

Pomáhat si navzájem se vyplatí nejen v běžném životě, ale i na sociálních sítích. Najděte si někoho s podobný obsahem nebo velkým počtem sledujících a sdílejte jeho profil na svém kanále.

Můžete svým sledujícím sdělit, co je na daném profilu zajímavého a proč by jej měli navštívit a tím danému člověku zvýšíte sledovanost. Existuje pak velká šance na to, že on pro vás udělá to samé.

Chcete být úspěšní na Instagramu?

Zájemcům zdarma zasíláme tipy a doporučení na úspěšné Instagram strategie. Pokud přemýšlíte o tom, že Instagram využijete k marketingu svého podnikání či se chcete stát mikro-influencrem v určité oblasti, přihlašte se níže.

 

Pokud se vydáte pracnější, ale o to dlouhodobě efektivnější cestou, nebudete muset do úspěchu na Instagramu investovat příliš peněz. Hlavní investicí bude váš čas, snaha a kreativita, protože to je to, co dělá profil kvalitním. Inspirujte se u ostatních, ale zároveň se snažte odlišit, aby váš obsah nezapadl mezi stovkami dalších.

Všechno nedostanete hned na zlatém podnose a tak se rovněž obrňte trpělivostí. Jak vyplývá i z tohoto článku, hlavní síla je v komunikaci s komunitou na Instagramu i pomoc ostatním blogerům. Když si uděláte dobré jméno, vše půjde snadněji.

Používejte fotografie i videa ve stories a ukažte svou osobnost nebo produkt i z jiného úhlu pohledu. Odměňujte své sledující, děkujte jim za jejich přízeň a snažte se komunikovat nezaujatě. Důležité totiž není počty followerů a sledovatelů jen získávat, ale také si je udržet.

Digitální nomádi

V rámci týmu portálu DigitalniNomadstvi.cz jsme zpracovali tento článek, aby pomohl začínajícím podnikatelům a digitálním nomádům. Věříme, že pomůže, dá inspiraci a předá užitečné rady, které využijete.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Email
  • Messenger
  • WhatsApp
  • Telegram
Tagged under: hashtag, influencer, instagram, instagram marketing, jak vydělat peníze, mikroinfluencer, návod, sociální sítě, zkušenosti

What you can read next

Jaká byla konference Myšlení první ligy – Jelínek, Muhlfeit, Diamond
kryptoměny bitcoin blockchain
5 nejsilnějších myšlenek z konference o kryptoměnách a blockchain technologii
příprava podnikání krize 2020
Prvních 35 dnů přípravy podnikání na krizi v roce 2020

Martin Rosulek, zakladatel portálu

Cestuji a podnikám na volné noze. Objevuji životní styl digitálního nomádství, zakládám webové projekty, věnuji se affiliate marketingu, SEO a podcastům.

Od roku 2011 cestuji po světě, většinu měsíců trávím v zahraničí, ale vždy se rád vracím do Čech. Strávil jsem rok v Austrálii, Kanadě, řadu měsíců ve Střední a Jižní Americe, Maroku a stále se vracím do Jihovýchodní Asie.

Průvodce pro práci na dálku

Členskou sekci jsem vytvořil pro všechny, kteří chtějí pracovat na dálku. Najdete zde praktické rady a konkrétní postupy, co za práci lze dělat, jak najít prvního platící klienta, jak efektivně pracovat s marketingem a co vše udělat, abyste mohli vydělávat peníze online každý měsíc.

Nejnovější články na blogu

  • práce v Japonsku

    Práce v Japonsku

  • working holiday v Japonsku

    Working Holiday v Japonsku

  • chaincamp bitcoin konference 2022

    Report a myšlenky z Chaincampu 2022: BTC konference uprostřed medvědího trhu

  • nomadfest bansko 2022

    Bansko NomadFest: Setkání digitálních nomádů v Bulharsku

  • Cashflow Summer 2022: Biohacking otevírá dveře do budoucnosti

Kniha Digitální nomád

Průvodce, jak cestovat po světě a pracovat odkudkoli.

Detail knihy a e-booku

Rubriky

  • Cestování
  • Práce na dálku
  • Investice
  • Myšlenky
  • Recenze knih
  • Inspirace
  • Videa

Sleduj nás na Facebooku

Facebook Pagelike Widget

Práce na dálku z domova

Členská sekce pro práci na dálku

Práce na dálku

  • Nápady na podnikání
  • Jak vytvořit web ve WordPressu
  • Multipotenciální jedinci
  • Gallup test: Test silných stránek
  • Nejlepší free fotobanky zdarma
  • Cestovní pojištění a koronavirus Covid-19

Jak vydělávat peníze online

  • Jak vydělat peníze na internetu
  • Jak vydělávat peníze na Instagramu
  • Jak vydělat peníze na YouTube
  • Jak uspět na sociální síti TikTok
  • Jak vydělat peníze blogem
  • Jak vytvořit e-shop zdarma

Investice a myšlenky

  • Ekonomická krize Covid-19
  • Do čeho investovat peníze?
  • Jak získat pasivní příjem
  • Investovat do Bitcoinu anebo ne?
  • Investování do nemovitostí
  • Recenze P2P investování s 17% p.a.

Obecné informace

  • Kdo je Martin Rosulek
  • Newsletter zdarma
  • Kniha Digitální nomád
  • Obchodní podmínky
  • Ochrana osobních údajů
  • Kontakt

Nejnovější články na blogu

  • práce v Japonsku

    Práce v Japonsku

  • working holiday v Japonsku

    Working Holiday v Japonsku

  • chaincamp bitcoin konference 2022

    Report a myšlenky z Chaincampu 2022: BTC konference uprostřed medvědího trhu

Martin Rosulek, zakladatel portálu DigitalniNomadstvi.cz

Portál DigitalniNomadstvi.cz jsem založil v touze objevovat životní styl cestovaní a práce na dálku. Digitální nomádství je fenoménem 21. století, avšak má také negativní stránky.

Rád sdílím své zkušenosti, poznatky a myšlenky v oblasti podnikání, copywritingu, SEO, obsahové strategie pro webové portály, sociálních sítí, inovací a budoucích trendů.

Snažím se o životní přístup minimalismu, pracuji s finančním plánem, investuji, razím myšlenku finanční svobody a pasivního příjmu.

  • GET SOCIAL

© 2011 - 2023. Všechna práva vyhrazena.

TOP
Práce na dálku

Jak získat followers na Instagramu? Základní pravidla k úspěšnému profilu

12 min
Share via
  • WhatsApp
  • Telegram
Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení soubory cookies. Souhlas s těmito cookies nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Manage services Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit nastavení
{title} {title} {title}
Sdílejte tento článek