Přípravy jsou sakra důležité. Ale…
Debaty, diskuze, brainstorming, shánění feedbacku, čtení, poslouchání, analýzy,… To vše je potřeba, ale z jediného důvodu – a ten se nazývá akce.
Nezáleží na tom, zda budeme hovořit o cestování nebo podnikatelských projektech. Děláme mystery shopping abychom postavili konkurenceschopný byznys. Než se vypravíme do Střední Ameriky, načteme informace o vízové povinnosti a zeptáme se kamarádů cestovatelů na jejich doporučení, co navštívit.
Naši přípravu děláme proto, aby naše finální akce měla větší naději na úspěch, byla efektivnější.
Nestačí zůstat jen u sbírání informací, čtení knih, poslouchání podcastů a hltání cestovatelských příběhů od dobrodruhů. Nestačí se dívat na webináře, chodit na přednášky a po večerech studovat.
Ideje a myšlenky je důležité převést v akci.
Energii, kterou vytvoříme postupným skládáním puzzlíků během naší debaty, brainstormingu, analýz a čehokoli dalšího, musíme vypustit do tvůrčí činnosti.
Věřím, že jsme tu od toho, abychom tvořili.
Myšlenky nám pomáhají tvořit. Ale akce je tím zázrakem, který z myšlenky vytvoří „něco“.
Je skvělé mít tvůrčí, kreativní myšlenky. To ale nestačí. Potřebujeme je sakra dostat do akce.
Martin Rosulek je digitální nomád, který spojil podnikání na internetu s cestováním. Začínal jako backpacker a první velké zkušenosti nasbíral při ročním pobytu v Austrálii, odkud cestoval do Jihovýchodní Asie. V Kanadě strávil rok na Working Holiday a následovala několikaměsíční cesta do Centrální a Jižní Ameriky. Od té doby pracuje na dálku, nezávisle cestuje, investuje, přednáší a konzultuje. Životní přístup minimalismu, budování finanční svobody a vnitřního klidu je pro Martina esencí života.
Krátké a výstižné
Just do it!