Digitální nomádi spojili práci na dálku a cestování v nový životní styl

  • Cestování
  • Práce na dálku
  • Investování
  • Podcast
  • Blog
  • Kontakt
JAK VYDĚLÁVAT ONLINE

Nejlepší WordPress SEO plugin od Yoast

by Martin Rosulek / Pátek, 21 listopadu 2014 / Published in Aplikace, Práce na dálku, Wordpress
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Email
  • Messenger
  • WhatsApp
  • Telegram
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Email
  • Messenger
  • WhatsApp
  • Telegram

Nejlepší WordPress SEO plugin je SEO Yoast. Dříve jsem používal WordPress SEO plugin All in One, avšak Yoast je funkcemi daleko vpředu. Díky okamžité analýze, kterou Yoast dává přímo ve WordPressu, dokážete články přizpůsobit a zeditovat tak, aby byly ještě lépe SEO optimalizované, tzv. SEO friendly. Získáte tak lepší pozice ve vyhledávači Google a větší organickou návštěvnost.

Yoast SEO plugin mi výrazně pomáhá dostávat se na lepší pozice ve vyhledávačích a zvyšovat návštěvnost webu. Myslím, že pomůže i vám. Sdílím rady, tipy a zkušenosti, jak správně nastavit a používat tento WordPress SEO plugin od Yoast. Upřímná recenze pro SEO optimalizaci článků publikovaných na webových stránkách, které používají redakční systém WordPress.

Co je SEO optimalizace

Obsah

  1. Co je SEO optimalizace
  2. Jak funguje SEO
  3. Nejlepší WordPress SEO plugin
  4. WordPress plugin Yoast SEO
  5. Jak nastavit WordPress SEO plugin Yoast
    1. Hlavní klíčové slovo
    2. SEO Titulek
    3. Meta popis
  6. SEO optimalizace
    1. Podpora češtiny
    2. Obrázky v článku
    3. WWW adresa
    4. Členění textu
  7. Jaká je SEO kvalita příspěvku
    1. Status SEO Dobré nestačí
  8. Nejlepší WordPress SEO Plugin Yoast
  9. Ani nejlepší WordPress SEO plugin nedokáže vše
  10. Moje tajemství SEO optimalizace
    1. Zajímá vás jaké je nastavení SEO tohoto článku?
  11. Jak jsem nastavil SEO plugin Yoast
  12. Nejlepší WordPress SEO plugin
  13. Využijte premium šablonu
  14. Hledáte další rady

SEO optimalizace (anglicky search engine optimalization) je proces úpravy webu či konkrétních webových stránek, která umožní vyhledávačům lépe porozumět obsahu a přiřadit mu hodnocení. Čím lépe optimalizovaný obsah máte, tím lepší hodnocení dostanete a vyhledávače vás umístí na přední pozice.

SEO optimalizace probíhá nejčastěji na webových stránkách, optimalizují se podstránky i blogové příspěvky. Kromě článků je dnes velmi dobré optimalizovat SEO pro videa na YouTube.

Jak funguje SEO

Každá vaše stránka po zveřejnění (publikaci) získává od vyhledávačů určité hodnocení. Ve chvíli, kdy někdo zadá do vyhledávání na Google.cz dotaz, jeho robot vyhodnotí všechny internetové stránky a ve výsledcích vyhledávání je seřadí podle hodnocení relevance (relevantního dotazů) a podle hodnocení SEO.

Toto je velmi zjednodušený příklad, jak funguje SEO v praxi.

Vaším cílem by tedy mělo být mít každou stránku na webu SEO optimalizovanou. To znamená, že de facto vyhledávačům a jejich robotům, co prochází celý internet, sdělíte o čem že ta vaše konkrétní stránka je a co je na ní tak důležité.

Pro SEO optimalizaci se využívají často speciální nástroje, v rámci redakčního systému WordPress se jedná zejména o SEO pluginy. SEO plugin vám zobrazí u každé stránky a příspěvku speciální kolonky, do kterých napíšete vzkaz vyhledávacím robotům, o čem že vaše stránka je.

SEO strategie a techniky mohou probíhat přímo na stránce, pak hovoříme o on-page SEO. Pokud SEO optimalizace probíhá mimo stránka, pak hovoříme o off-page SEO. V rámci SEO se řeší často také linkbuilding, tedy sbírání odkazů, které vedou na vaši stránku. To je však kategorie sama pro sebe a dále se budeme soustředit pouze na on-page SEO.

Nejlepší WordPress SEO plugin

nejlepší seo pluginy na wordpress

Pro mě osobně se stal nejlepší wordpress SEO plugin skutečně právě od týmu Yoast. Dlouho jsem ho používal plugin All in One SEO (Vše v jednom balíček SEO), ale po obsáhlém testování mě přesvědčil Yoast SEO a nasadil ho na všechny své webové stránky. Jsem s ním maximálně spokojen, jedná se o kvalitní nástroj pro SEO optimalizaci s nadstandardními funkcemi.

Určit, jaký je nejlepší SEO plugin je náročné a je to subjektivní. Přesto dle recenzí a zkušeností uživatelů jsou dva nejlepší SEO pluginy na WordPress:

  • Yoast SEO
  • All in One SEO (Vše v jednom balíček SEO)

WordPress plugin Yoast SEO

SEO Yoast WordPress plugin

Yoast SEO je jeden z nejpoužívanějších pluginů na WordPressu, nejen v kategorii SEO optimalizace, ale celkově napříč všemi pluginy.

Počet stažení SEO pluginu Yoast přesahují číslo 5.000.000 (5 milionů). Obdržel více jak 27 tisíc hodnocení s výsledkem 4,5 hvězdiček (z maxima 5 hvězdiček).

Mezi největší výhody patří:

  • Kompletně v českém jazyce.
  • Jednoduché a intuitivní ovládání.
  • Okamžitá SEO analýza stránky.
  • Konkrétní SEO doporučení, co a jak zlepšit.
  • Udělení hodnocení SEO (Slabé, OK, Dobré).
  • Pokročilé možnosti včetně optimalizace pro zobrazování na sociálních sítí.
  • Zobrazení náhledu v Google vyhledávači na desktopu i mobilních zařízení.
  • Reaguje na nejnovější aktualizace Google vyhledávače.
  • Kompatibilní s aktuální verzí WordPressu a rychlé aktualizace.

Jak nastavit WordPress SEO plugin Yoast

nejlepsi-seo-plugin-yoast

Návod, jak nastavit Yoast SEO plugin krok po kroku. Jak vyplnit konkrétní kolonky a nastavit článek tak, aby byl optimalizovaný pro SEO.

Hlavní klíčové slovo

Zvolte hlavní klíčové slovo či klíčovou frázi pro příspěvek či stránku. Nezaměřujte se jen na jednoslovné názvy, ale velmi efektivní jsou také víceslovná klíčová slova, tzv. longtail keywords. Zejména pokud je na klíčovém slově velká konkurence, vyplatí se zaměřit se na “méně hledané související klíčové slovo”.

Ať už zvolíte jakékoli klíčové slovo či frázi, zvolte pouze jednu jedinou v rámci vaší webové stránky. Není vhodné používat stejné klíčové slovo pro více stránek či příspěvků.

Pamatujte, že na pořadí slov záleží.

Je rozdíl mezi klíčovými slovy:

  • jak vydělat 1 milion
  • jak vydělat jeden milion
  • jak vydělat 1000000

Přestože významově jsou tyto slova stejná, je třeba dohledat, na které KW se zaměříte vy.

Přestože Google ohlásil, že rozumí synonymům i časováním a skloňováním v českém jazyce, ze zkušenosti mohu potvrdit (2022), že je stále lepší, když uvedete slova v přesném tvaru SEO.

Před tím než určíte hlavní klíčové slovo byste měli udělat průzkum, zda se jedná o hledané slovo a frázi.

SEO Titulek

SEO titulek je nadpis pro vyhledávače, který zobrazí ve výsledku vyhledávání. Doporučená délka SEO titulku je mezi 40 až 70 znaky.

Ve vyhledávači Seznam.cz jste limitování 70 znaky. Vyhledávač Google přešel z pevné limitace znaků na tzv. snippet čili délku zobrazeného titulku (jedná se stále o cca 70 znaků).

SEO titulek by měl obsahovat klíčové slovo či klíčovou frázi v přesném pořadní slov. V konkurenčním prostředí je vhodné, pokud je klíčová fráze na začátku titulku. Využijte délky SEO titulku. Je zbytečné mít SEO titulek pouze 10 znaků, resp. nevyužíváte plný potenciál. SEO titulek by měl mít alespoň 40 znaků.

SEO titulek a skutečný nadpis článku (viditelný pro čtenáře) se může lišit. Jedná se o jednu z účinných SEO technik.

Meta popis

Meta popis je krátký popisek, který registruje většina vyhledávačů a následně jej celý nebo jeho část zobrazí ve svém výsledku vyhledávání. Meta popis je relativně limitován délkou 160 znaků. Počet znaků můžete přesáhnout, avšak např. Google neregistruje znaky, které jsou nad maximálním počtem.

Meta popis by měl obsahovat klíčové slovo nebo klíčovou frázi v přesném pořadí slov.

Využijte potenciál, Meta popis by měl být delší než 120 znaků.

Meta popis je pouze doporučení pro vyhledávače. V řadě případů zejména vyhledávač Google (protože je skutečný chytrý), tak využije věty, které sám z textu vytáhne. V případě, že se jedná o vyhledávací dotaz, na který je vaše stránka optimalizovaná, pak je potřeba sepsat Meta popis jinak anebo i proměnit strukturu stránky. Resp. dát signál Googlu, že to se stránkou myslíte “jinak”.

SEO optimalizace

SEO optimalizace na úrovni nastavení pár řádků ve speciálním WordPress SEO pluginu samozřejmě nestačí. Určitě si tím pomůžete a pokud to ještě neděláte, co nejdříve začněte.

Pro správné pojetí SEO optimalizace webu a textů je především potřeba, aby samotný text na webových stránkách byl optimalizovaný pro zvolené klíčové slovo či frázi.

Co to znamená? Jak optimalizovat text pro klíčové slovo?

Existuje celá řada faktorů, které ovlivňují to, jak hodně máte optimalizovaný text pro SEO. Samozřejmě jeden jediný správný návod neexistuje a celá řada faktorů je spíše na úrovni dohadů a názorů. Mnoho SEO specialistů se názorově liší, co považují za priority v SEO optimalizaci, co funguje a co už nefunguje. Obvykle se zápasí v know-how, kdy Google vyhledávač nasazuje aktualizace a některé techniky a strategie přestávají fungovat.

K tomu nelze dodat nic jiného než to, že si musíte nejprve několik postupů sami vyzkoušet a experimentováním dojít k tomu, co vám funguje nejlépe.

Mě osobně se např. velmi osvědčilo to, abych do článku umístil klíčové slovo či klíčová fráze do prvního odstavce. Je lepší, když používám pevný tvar, tedy slovo neskloňujeme ani nečasujeme.  Je třeba zachovat přesný tvar klíčové slova bez jakékoli změny, a to ani koncovky slova. Vhodné je i uvést klíčové slovo na konci, třeba v posledním či předposledním odstavci.

Znamená to však, že pokud článek nemá klíčové slovo v prvním a posledním odstavci, tak se neumístí dobře ve vyhledávači? Vůbec ne! Určitě se může umístit i na prvním místě! Zkuste si ale proexperimentovat tuto techniku, kdy má klíčové slovo v prvním odstavci a kdy tam to slovo není a sledujte změnu pozic. Změna pozic probíhá obvykle v průběhu 30 dní.

Podpora češtiny

Yoast SEO plugin od roku 2021 podporuje češtinu a optimalizuje texty i na úrovni skloňování, časování a změn koncovek. Podívejte se na výše přiložené video, abyste blíže pochopili, jak vyhledávač Google funguje a jak mu jde Yoast SEO plugin naproti. Přesto musím uznat, že i po experimentech v roce 2022 je často silnější zachovávat klíčové slovo v pevném neměnném tvaru.

Obrázky v článku

SEO optimalizovaná stránka by měla obsahovat také obrázek, který má nastavený tag s klíčovým slovem nebo klíčovou frází. Nejčastěji se k tomu účelu používá náhledový obrázek na stránce. U obrázku kolonku Alternativní název vyplňte klíčovým slovem. Alternativní název se nikde veřejně nezobrazuje, jedná se o text, který je čitelný vyhledávacím robotům. Protože neumí identifikovat obrázky, textem jim napovíte, o čem obrázek a související článek je.

Dle zkušeností doporučuji ještě nahrávat do WordPressu obrázek s názvem, který obsahuje klíčové slovo (avšak bez diakritiky). Vhodné je také napsat Titulek pro obrázek, který opět obsahuje klíčové slovo, případně ještě Popis obrázku.

WWW adresa

Adresa www (url) obsahuje zvolené klíčové slovo či klíčovou frázi. Toho docílíte tak, že nadpis článku bude obsahovat toto klíčové slovo.

Pokud měníte nadpis článku, který jste již v minulosti publikovali (nejedná se tedy o nový příspěvek), pak budete muset změnit url adresu ručně. Jednoduše klikněte na šedé tlačítko Upravit pod názvem článku a přepište název url dle zvoleného nového nadpisu. Nepoužívejte mezery ani interpunkci. Namísto mezer používejte pomlčky. Je současně vhodné nastavit redirection staré URL na novou URL.

Četnost klíčového slova na stránce by mělo být více jak 1% a zároveň méně než 5%.

Členění textu

Text na stránce by měl obsahovat minimálně 300 slov. Jedná se přibližně o 1,5 normostrany. Počet napsaných slov ve WordPressu najdete vždy v levém dolním rohu v editoru textu. Dle zkušenosti však doporučuji texty o minimální délce 2 normostrany, ideálně 3 normostrany.

Google dokáže sledovat, jak dlouho návštěvník zůstává na konkrétní stránce a webu. Pokud návštěvník opustí váš web během 60 vteřin, dostáváte negativní body, což ovlivňuje nejen vaše SEO, ale také další umístění ve výsledcích vyhledávání. Ve vašem zájmu tedy je, aby návštěvník strávil nějaký čas na webu a konkrétních stránkách. Z toho důvodu je potřeba mít text, který má určitou délku a text, který je zajímavý a návštěvník bude skutečně číst.

Text by měl být členěný do podnadpisů. Využívat byste měli strukturu postupnou strukturu H2 – H3 – H4. Ve WordPressu nevyužívejte nadpis H1, většina šablon má nastaveno H1 jako název článku. H1 má být v článku pouze jednou.

Členitost textů do podnadpisů by měla být minimálně v rámci 300 slov. Jinými slovy to znamená, že text o délce 300 slov musí mít v sobě podnadpis.

Jaká je SEO kvalita příspěvku

wordpress seo plugin yoastWordPress SEO plugin od Yoast analyzuje všechny publikované příspěvky a zobrazuje, jak konkrétní je příspěvek SEO optimalizovaný.

SEO statusy, které Yoast uděluje:

  • SEO Slabé (červená tečka)
  • SEO OK (oranžová tečka)
  • SEO Dobré (zelená tečka)

Tento SEO status uvidíte vždy vpravo v boxu Publikovat (viz obrázek vpravo).

Status SEO Dobré nestačí

Pamatujte, že přestože máte SEO Dobré (zelenou tečku), stále můžete stránku vylepšit pro ještě lepší SEO. Srolujte dolů pod textový editor ve WordPressu a na WordPress pluginu od Yoast překlikněte na záložku Analýza stránky. Zde se dozvíte, co vše můžete ještě zlepšit.

Na příkladu níže ukazuji, že přestože WordPress SEO plugin Yoast zobrazuje SEO: Dobré, stránka obsahuje množství SEO nedostatků a není ideálně optimalizovaná. Nespokojte se s barevnými tečkami a vždy překlikněte na Analýzu stránky a zlepšujte a zlepšujte.

Nejlepší WordPress SEO Plugin Yoast

Hovořit o tom, že nejlepší WordPress SEO plugin je od týmu Yoast samozřejmě nelze. Ti kteří mají webové stránky postavené na redakčním systému WordPress, doporučuji používat tento SEO plugin, protože s ním mám nejlepší zkušenosti. Při přechodu z pluginu All in One SEO na plugin SEO of Yoast jsme díky analýze dokázal jemně zeditovat stránky a výsledkem bylo zlepšení SEO a s ním přišly i lepší pozice ve vyhledávačích.

Ani nejlepší WordPress SEO plugin nedokáže vše

Nedomnívejte se však, že jakmile nastavíte klíčové slovo v SEO pluginu a Yoast k příspěvku zahlásí SEO: Dobré tak máte vyhráno. SEO status pluginu Yoast neznamená, že budete mít dobrou pozici ve vyhledávačích. Pozice ve vyhledávačích samozřejmě závisí i na dalších faktorech, nejen na on-page SEO.

Závěrem tedy jen poznamenám, že ani nejlepší WordPress SEO plugin nedokáže všechno.

Ani nejlepší WordPress SEO plugin, ať už to je Yoast či jakýkoli jiný, nedokáže zajistit garantovanou pozici ve výsledku vyhledávání.

Co ale dokáže takový SEO plugin je zlepšit vaši výchozí pozici a nahodit vyhledávačům udičku. SEO plugin určitě pro redakční systém WordPress používejte. Za mě je nejlepší WordPress SEO plugin je aktuálně Yoast.

Moje tajemství SEO optimalizace

Tento článek byl psán se SEO nastavením klíčového slova “nejlepší wordpress seo plugin“.

Za 11 hodin od uveřejnění jej Seznam.cz indexuje na 1. pozici ve výše uvedeném klíčovém slově. Na Googlu je článek po 11 hodinách na 3. pozici. Na klíčové slovo “wordpress seo plugin” je tento článek na Seznam.cz na 10.místě.

Rád bych zde ukázal, že pozice na Seznam.cz se dají získat velmi dobře (snadněji a rychleji než na Google). Tento článek cílí na longtail klíčovou frázi, která není tolik konkurenční. Samozřejmě SEO nastavení pro konkurenční klíčová slova bude potřeba doplnit o linkbuilding a další aktivity pro dobré pozice ve vyhledávačích.

Zajímá vás jaké je nastavení SEO tohoto článku?

Jak nakonec vypadá SEO nastavení pluginu pro tento konkrétní příspěvek?

wordpress seo plugin yoast1

wordpress seo plugin yoast 2

Tento článek byl publikován v roce 2014. Od toho uplynulo spoustu let během kterých jsem článek nepravidelně vylepšoval a aktualizoval.

Dnes, v roce 2020 sdílím aktuální nastavení SEO pro článek.

Jak jsem nastavil SEO plugin Yoast

nastavení seo pluginu yoast
nastavení pro seo plugin yoast

Tak i v roce 2022 proběhla jemná SEO aktualizace a pozice ve vyhledávačích držíme.

Nejlepší WordPress SEO plugin

Úprava SEO titulků a celkového obsahu na webových stránkách je důležitá. Pozice ve vyhledávačích Google a Seznam díky WordPress SEO pluginu Yoast můžete získat nepochybně lepší. Avšak musíte plugin dobře nastavit, resp. vepsat správná slova nejen do kolonek, ale také do samotného obsahu článku. Nutno dodat, že pozice ve vyhledávačích není dnes pouze o SEO, ale také o linkbuildingu. SEO pluginem vše nezachráníte. Ale na druhou stranu musím uznat, že v pozicích pomáhá.

Další pluginy, které zlepší jak výkonnost, tak design vašich webových stránek najdete v databázi CodeCanyon. Narozdíl od SEO pluginu Yoast nejsou zdarma, ale investice pár dolarů se vyplatí.

Využijte premium šablonu

Hledáte lepší design pro webové stránky? Využijte premium šablony na WordPress, které jsou už předpřipravené pro lepší UX, orientaci čtenáře webu i samotné konverze a prodeje. Navíc jsou optimalizované pro SEO, mají čistý kód, jsou mobile-friendly a jsou rychlé (rychlost je dalším faktorem, který vyhledávač Google hodnotí a ovlivňuje tak i vaše umístění ve výsledkách vyhledávání).

Premium šablony jsou zpoplatněné, avšak za cenu obvykle do 100 dolarů ročně pořídíte design, který si klikáním myší přizpůsobíte na míru bez nutnosti pomoci grafika a programátora. Cena/poměr výborný!

Premium Divi nabízí v roce 2022 už více než 200+ předpřipravených kompletních šablon pro webové stránky s variabilním grafickým uspořádáním a tématickým zaměřením. Jedná se o jednu z nejvyužívanějších WordPress šablon pro jakékoli typy webů. Vytvoření webových stránek je i pro začátečníky s Divi jednoduché, protože vše ovládáte skrze interaktivní editor.

DIVI PREMIUM ŠABLONA

Hledáte další rady

Martin Rosulek

Martin Rosulek je digitální nomád, který spojil podnikání na internetu s cestováním. Začínal jako backpacker a první velké zkušenosti nasbíral při ročním pobytu v Austrálii, odkud cestoval do Jihovýchodní Asie. V Kanadě strávil rok na Working Holiday a následovala několikaměsíční cesta do Centrální a Jižní Ameriky. Od té doby pracuje na dálku, nezávisle cestuje, investuje, přednáší a konzultuje. Životní přístup minimalismu, budování finanční svobody a vnitřního klidu je pro Martina esencí života.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Email
  • Messenger
  • WhatsApp
  • Telegram
Tagged under: 2020, 2022, nástroje, nástroje pro podnikání, návod, recenze, seo, seo plugin, webové stránka, wordpress, zdarma, zkušenosti

What you can read next

Můj první projekt, který udělal milion korun online!
Hudební banka aneb jak získat hudbu legálně
VideoScribe – tvorba videí bez speciálních schopností a znalostí

18 Comments to “ Nejlepší WordPress SEO plugin od Yoast”

  1. Karel says :
    27.11.2014 at 14:52

    Rozhodně výborný plugin, který se svými funkcemi all in one strčí do kapsy.

    1. Martin Rosulek says :
      4.2.2015 at 5:27

      Také myslím, že lepší (SEO výkonnější) než All in One plugin 🙂

  2. Pavel says :
    13.1.2015 at 16:19

    Dobrý den, díky moc za článek, ale po instalaci se mi tento plugin chová jinak, než je na Vašich obrázcích. Je možné, že je už nějaká novější verze? Například tam nikde nevidím možnost nastavit hlavní klíčové slovo atd. Jestli dělám něco špatně, tak moc poprosím o radu, jak z toho ven. Děkuji a hodně úspěchů!

    1. Martin Rosulek says :
      4.2.2015 at 5:29

      Pavle, rozhodně aktualizuj pravidelně plugin (fixují i bezpečností chybky). Možná máš jen překliklou horní pluginovou záložku (zkontroluj). Případně mi den vědět skrze kontaktní formulář, ozvu se Ti a skrze screeny to pořešíme 🙂

  3. Karel says :
    28.3.2015 at 1:11

    Používám All in one od začátku webu (víc než rok) a u všech článků (cca 100) mám nastavené KW, meta tags, description, title atd., včetně title a description pro Facebook. Kdybych teď nainstaloval místo All in one doporučovaný Yoast, předpokládám, že by mi odinstalováním All in one vše zmizelo a musel bych SEO záležitosti (KW a meta) dopsat ručně ke všem článkům znova? Nebo by mohly fungovat oba pluginy vedle sebe? To by mohlo asi dělat komplikace… díky za odpověď, Yoast mě láká, ale výše uvedené by byla práce pro vraha..

    1. Martin Rosulek says :
      28.3.2015 at 4:15

      Ahoj Karle, naprosto rozumím, řešil jsem podobnou situaci u jednoho blogovýho magazínu a šli jsme cestou zachování pluginu all in one pro “staré články” a pro všechny nové používáme nyní Yoast. Po několika měsících testování mohu říci, že se pluginy nehádají a vše funguje. Nejčtenější články dle Google Analytics jsme přepsali SEO na Yoast. Nevýhoda je, že prý další plugin trochu brzdí web – otestované na milisekundy to však nemám…(spíše bys neměl mít více jak 10 nainstalovaných pluginů na WP).

    2. Lukáš says :
      1.12.2015 at 14:42

      Nedávno jsem řešil podobný problém a Yoast umožňuje import dat z dalších SEO pluginů včetně zmiňovaného All in one seo pack. Alespoň mě to šlo bez problémů.

      Více tu:
      https://yoast.com/all-in-one-seo-pack-migration/

      1. Martin Rosulek says :
        14.12.2015 at 14:55

        Pecka, Luky, díky za tip!

  4. Gabriela says :
    21.4.2015 at 8:12

    Dobrý den,
    nainstalovala jsem tento plugin a po úpravě seo titulku atd na úvodní straně webu, se mi tato úvodní strana rozhodí. Zmizí sidebars po pravé straně, náhled příspěvků z blogu a zobrazí se titulek Uvod (není v něm nic napsáno), který tam jinak není. Nevíte čím to může být? dělá to jen úvodní strana webu.
    Díky

    1. Martin Rosulek says :
      24.4.2015 at 1:41

      Zdravím, Gabrielo,

      zkuste, Vzhled > Přizpůsobit > Zobrazení úvodní strany – zde zkontrolujte zda máte nastavenou statickou stranu. Zvláštní, že by toto rozhodilo “jen” hlavní stránku. Zkontrolujte, zda máte aktualizovaný WordPress i pluginy na nejnovější verze.

  5. Petr says :
    27.4.2015 at 13:16

    Dobrý den,

    nejprve bych chtěl poděkovat za přínosný článek! Už “překopávám” web, aby byl více SEO friendly 🙂 Jsem v tomto ohledu dost nepolíbený, a tak bych se rád zeptal.

    Pokud zvolím jako klíčové slovo např.: Zelené propisky a propisky zdarma
    Co se stane, když někdo bude vyhledávat třeba jen “zelené propisky” ? Ukáže se můj web jako relevantní, když mám klíčové slovo “zelené propisky a propisky zdarma”? Nebo seznam či google můj web nabídne jen těm co napíší celé klíčové slovo “zelené propisky a propisky zdarma” a naopak mě nezobrazí těm co hledjaí třeba jen “propisky zdarma” ?

    Snad to není zmatečné, ale docela si tím lámu hlavu, jestli to nechat takhle v kuse nebo třeba vytvořit jednu stránku s klíčovým slovem “zelené propisky” a pak například příspěvek s klíč. slovem “propisky zdarma” a budu tak mít jistotu, že se tam návštěvníci dostanou v obou případech.

    Díky Petr 🙂

  6. Filip says :
    6.11.2015 at 15:04

    Zdravím, chci se zeptat, nainstaloval jsem nyní yoast a všiml jsem si, že na jednotlivou stránku vypisuji jen jedno klíčové slovo, přitom v all in one jich mohu vypsat více…Na jedné stránce nabízím více služeb které považuji za důležité, ale nechci pro ně dělat jednotlivé stránky. Nevšiml jsem si nějaké možnosti vypisovat více klíčových slov k jednotlivé stránce ? Nebo vypisování více keywords je už pase ? Díky za odpověď

    1. Martin Rosulek says :
      15.11.2015 at 5:53

      Ahoj Filipe,

      ano Yoast plugin razí směr pouze jednoho focus keyword. Kolonka pro keywords je tedy pro to nejdůležitější klíčové slovo. Samozřejmě v článku a Description můžeš cílit na více KW a vyhledávače budou indexovat Tvojí stránku i na jiné KW než jen focus. Mrkni na oficiální zprávu Yoastu zde. Víc info kolem toho najdeš, když si dáš do googlu vyhledat “focus keyword”.

  7. Marek says :
    29.11.2015 at 22:03

    Dobrý den, Martine,

    nainstaloval jsem plugin Yoast, ale nemám tam tak rozšířenou češtinu jako vidím ve vašich screenech v tomto článku. Nevíte čím to bude? Češtinu tam mám pouze omezenou. Teprve se učím vše co se týče SEO nastavovat a čeština by bodla.

    Díky Marek 🙂

    1. Martin Rosulek says :
      14.12.2015 at 14:56

      Marku, díky za dotaz. Máš český prostředí ve wordpressu? Pošli mi případně maila, pořešíme 🙂

  8. Beneš Fanda says :
    16.3.2017 at 18:29

    Moc pěkný článek, děkuji 🙂

    1. Martin says :
      16.3.2017 at 20:06

      Díky, Fando! Držím palce, ať Ti SEO přivede hodně návštěvníků 🙂

  9. Petra says :
    11.4.2017 at 21:52

    Hezký den, děkuji za článek. Mohu se zeptat, kde se nastavuje v pluginu čeština? WP mám v českém prostředí, ale plugin je v angličtině a nepřišla jsem na to, kde se dá jazyk změnit. Přitom češtinu v adresáři obsahuje. Děkuji. Petra

Martin Rosulek, zakladatel portálu

Cestuji a podnikám na volné noze. Objevuji životní styl digitálního nomádství, zakládám webové projekty, věnuji se affiliate marketingu, SEO a podcastům.

Od roku 2011 cestuji po světě, většinu měsíců trávím v zahraničí, ale vždy se rád vracím do Čech. Strávil jsem rok v Austrálii, Kanadě, řadu měsíců ve Střední a Jižní Americe, Maroku a stále se vracím do Jihovýchodní Asie.

Průvodce pro práci na dálku

Členskou sekci jsem vytvořil pro všechny, kteří chtějí pracovat na dálku. Najdete zde praktické rady a konkrétní postupy, co za práci lze dělat, jak najít prvního platící klienta, jak efektivně pracovat s marketingem a co vše udělat, abyste mohli vydělávat peníze online každý měsíc.

Nejnovější články na blogu

  • práce v Japonsku

    Práce v Japonsku

  • working holiday v Japonsku

    Working Holiday v Japonsku

  • chaincamp bitcoin konference 2022

    Report a myšlenky z Chaincampu 2022: BTC konference uprostřed medvědího trhu

  • nomadfest bansko 2022

    Bansko NomadFest: Setkání digitálních nomádů v Bulharsku

  • Cashflow Summer 2022: Biohacking otevírá dveře do budoucnosti

Kniha Digitální nomád

Průvodce, jak cestovat po světě a pracovat odkudkoli.

Detail knihy a e-booku

Rubriky

  • Cestování
  • Práce na dálku
  • Investice
  • Myšlenky
  • Recenze knih
  • Inspirace
  • Videa

Sleduj nás na Facebooku

Facebook Pagelike Widget

Práce na dálku z domova

Členská sekce pro práci na dálku

Práce na dálku

  • Nápady na podnikání
  • Jak vytvořit web ve WordPressu
  • Multipotenciální jedinci
  • Gallup test: Test silných stránek
  • Nejlepší free fotobanky zdarma
  • Cestovní pojištění a koronavirus Covid-19

Jak vydělávat peníze online

  • Jak vydělat peníze na internetu
  • Jak vydělávat peníze na Instagramu
  • Jak vydělat peníze na YouTube
  • Jak uspět na sociální síti TikTok
  • Jak vydělat peníze blogem
  • Jak vytvořit e-shop zdarma

Investice a myšlenky

  • Ekonomická krize Covid-19
  • Do čeho investovat peníze?
  • Jak získat pasivní příjem
  • Investovat do Bitcoinu anebo ne?
  • Investování do nemovitostí
  • Recenze P2P investování s 17% p.a.

Obecné informace

  • Kdo je Martin Rosulek
  • Newsletter zdarma
  • Kniha Digitální nomád
  • Obchodní podmínky
  • Ochrana osobních údajů
  • Kontakt

Nejnovější články na blogu

  • práce v Japonsku

    Práce v Japonsku

  • working holiday v Japonsku

    Working Holiday v Japonsku

  • chaincamp bitcoin konference 2022

    Report a myšlenky z Chaincampu 2022: BTC konference uprostřed medvědího trhu

Martin Rosulek, zakladatel portálu DigitalniNomadstvi.cz

Portál DigitalniNomadstvi.cz jsem založil v touze objevovat životní styl cestovaní a práce na dálku. Digitální nomádství je fenoménem 21. století, avšak má také negativní stránky.

Rád sdílím své zkušenosti, poznatky a myšlenky v oblasti podnikání, copywritingu, SEO, obsahové strategie pro webové portály, sociálních sítí, inovací a budoucích trendů.

Snažím se o životní přístup minimalismu, pracuji s finančním plánem, investuji, razím myšlenku finanční svobody a pasivního příjmu.

  • GET SOCIAL

© 2011 - 2023. Všechna práva vyhrazena.

TOP
Aplikace

Nejlepší WordPress SEO plugin od Yoast

15 min
Share via
  • WhatsApp
  • Telegram
Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení soubory cookies. Souhlas s těmito cookies nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Manage services Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit nastavení
{title} {title} {title}
Sdílejte tento článek