Investování považuji za velmi důležitou činnost, která mě osobně pomáhá rozšiřovat svobodu. Mým cílem je vydělávat peníze chytře, nikoli tvrdě. Neustále hledám systémy a procesy, které mi pomohou zjednodušovat život a zároveň více zatraktivňovat. Tento článek jsem napsal jako report, kam investuji nejvíce peněz – vše jsem se snažil přehledně rozdělit do největších celků a
Pravidelná sebereflexe mi pomáhá dosahovat svých cílů. Potřebuji cítit, že jsem na správné cestě. Kromě využívání digitálních technologií i papírových metod, hodně přemýšlím. Rekapituluji, bilancuji, představuji si, vizualizuji, hodnotím, imaginárně zkouším. Více, častěji a hlouběji než většina lidí. Jsem přesvědčen, že právě tohle hrálo svoji nezbytně důležitou roli k tomu, abych byl dnes, po 11
Blogování je jedna z nejoblíbenějších činností, která dovoluje spojení cestování a práce na dálku. V České republice jsou blogeři zastoupeni především mladými dívkami, které píší o módě, kosmetice, životním stylu a cestování. Nemyslím si, že je ale klukům anebo obecně jiným tématům uzavřeno. V tomto článku bych rád rozebral více dopodrobna, jak vydělat peníze blogem. Je to
Hledáte nápady na podnikání? Jste kreativní a neustále něco vymýšlíte? Zkuste objevit nápady na podnikání, které jsou rozpracované a ještě více je vylepšit. Nezapomeňte, že každý nápad potřebuje realizaci. Mít skvělý nápad na podnikání ještě nezaručí úspěch. Jděte do akce! V první části tohoto článku sdílím, kde všude můžete získat originální nápady na podnikání. Tuto
Jaké je to moje poslání? Která je to činnost, pro kterou jsem se narodil? Na kterou bych se měl soustředit ve svém životě? Která je ta práce, co mě bude naplňovat do konce života? Hledáme a přemýšlíme, bádáme uvnitř. Řada z nás se ale cítí jako v začarovaném kruhu, protože stále nemá jasno. Nedospěli jsme
Jak vydělávat peníze copywritingem, tedy psaním textů na zakázku? Tipy a doporučení pro začínající blogery a pisálky. Kde hledat zakázky a jak najít klienty? Co je copywriting Copywriting je tvůrčí činnost, při které vznikají čtivé a poutavé texty. Často tyto texty směřují ke koupi určitých produktů či služeb, avšak nemusí to být pravidlem. Člověk, který
Velká otázka pro všechny podnikatele, volnonožce, digitální nomády i příznivce práce na dálku. Jak moc do hloubky konkrétního tématu je dobré jít. Jinými slovy, jak moc se specializovat. Pokud podnikám, jak moc zúžit svoji práci, co všechno dělat a co už nedělat. Jak širokou oblast zvolit, které se budu v podnikání věnovat. Je to srozumitelné