Podnikatelé, volnonožci i digitální nomádi, kteří pracují na dálku často řeší, kolik času mají věnovat vzdělávání se a kolik skutečné práci (pro klienty či vlastní projekty). Potřebujeme najít optimální poměr, abych se znalostmi nezaostávali a zároveň, abychom byli schopni vydělávat peníze na pokrytí výdajů a naše radosti.
Jednoduchý příklad problematiky zní takto.
Pokud budeme trávit v práci 8 hodin denně, kolik hodin bychom se měli vzdělávat? Měli bychom pracovat 6 hodin a další 2 hodiny se vzdělávat?
Jde nám především o určení si optimálního poměru. Jaký je ten poměr učení se a pracovní aktivity?
S Denisou Drbohlavovou si v rámci skupiny Nomádský mastermind vedou dialog a společně se zamýšlíme právě nad otázkou, kolik času je vhodné věnovat práci vs. vzdělání. Sdílíme své zkušenosti z podnikání a práce na dálku a dáváme tipy, co nám funguje a ukázalo se jako efektivní řešení.
Možná tu najdeš inspiraci i ty! Mrkni se celé video.
Martin Rosulek je digitální nomád, který spojil podnikání na internetu s cestováním. Začínal jako backpacker a první velké zkušenosti nasbíral při ročním pobytu v Austrálii, odkud cestoval do Jihovýchodní Asie. V Kanadě strávil rok na Working Holiday a následovala několikaměsíční cesta do Centrální a Jižní Ameriky. Od té doby pracuje na dálku, nezávisle cestuje, investuje, přednáší a konzultuje. Životní přístup minimalismu, budování finanční svobody a vnitřního klidu je pro Martina esencí života.