Digitální nomádi spojili práci na dálku a cestování v nový životní styl

  • Cestování
  • Práce na dálku
  • Investování
  • Podcast
  • Blog
  • Kontakt
JAK VYDĚLÁVAT ONLINE

Efektivnější práce na dálku pomocí automatizace Asana + Google kalendář

by Martin Rosulek / Pondělí, 23 března 2020 / Published in Práce na dálku
automatizace asana google kalendář
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Email
  • Messenger
  • WhatsApp
  • Telegram
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Email
  • Messenger
  • WhatsApp
  • Telegram

Práce na dálku se neobejde bez řady IT nástrojů. V posledních měsících se velmi zaměřuji na zefektivnění práce pomocí automatizačních nástrojů a procesů. V týmu používáme nástroj Asana, který slouží k evidenci úkolů a sledování jejich stavu. Protože vedu celou řadu webových projektů, navíc s různými lidmi a týmy, stalo se pro mě obtížné zachovat si přehled o tom, co se kde děje, jaké úkoly a sub-projekty dokončujeme, kde jsou deadline, atp.

Asana je skvělý nástroj a velmi nám usnadňuje týmovou spolupráci na dálku. Dokážeme evidovat a filtrovat úkoly s deadliny. Ale díky tomu, že pracuji s více projekty a více tzv. workspace, tak jsem nucený neustále překlikávat a nedokážu vše sjednotit na jednu obrazovku.

Synchronizace Asany s Google kalendářem

Obsah

  1. Synchronizace Asany s Google kalendářem
  2. Návod jak propojit Asanu s Google kalendářem
    1. 1.krok: Exportování tasků z Asany
    2. 2. krok: Zkopírování URL adresy
    3. 3. krok: Vytvoření nového kalendáře v Google calender
    4. 4. krok: Vložení Asana odkazu do Google kalendáře
    5. 5. krok: Nastavení názvu, barvy a notifikací
  3. Moje zkušenosti a doporučení

Našel jsem způsob, jak propojit Asanu s Google kalendářem a automaticky synchronizovat veškeré úkoly (tasky) s kalendářem.

Zjednodušeně řečeno dochází k tomu, že jakmile vytvoříme nový úkol v Asaně s deadlinem, tento úkol se automaticky vloží do Google kalendáře na konkrétní datum deadlinu.

Jedním pohledem do Google kalendáře tak vidím, jaké úkoly jsou v dnešním deadlinu, a to napříč všemi workplace Asany (všemi projekty).

V Google kalendáři si úkol rozkliknu a nejen že zde vidím veškerý popis stejně jako v Asaně, ale mohu jedním kliknutím přejít přímo do detailu úkolu v Asaně a tam ho dále editovat.

To pro mě znamená významné zefektivnění práce, sledování úkolů v deadlinech a dává mi to velký přehled nad tím, co vše se děje na úrovni všech projektů.

Návod jak propojit Asanu s Google kalendářem

1.krok: Exportování tasků z Asany

Rozklikněte konkrétní projekt a v jeho detailu v horní části zvolte Export/Print a následně Sync to Calender.

Rozkliknout si můžete také záložku My tasks a exportovat kalendář pouze pro úkoly, které jsou přiřazené vám (ideální např. pro týmové copywritery).

2. krok: Zkopírování URL adresy

Zkopírujte url adresu.

3. krok: Vytvoření nového kalendáře v Google calender

V Google kalendáři (nutno na PC, na mobilu nelze) v levém sidebaru klikněte u Other calendars na tlačítko +

A zvolte From URL

4. krok: Vložení Asana odkazu do Google kalendáře

Vložte zkopírovaný odkaz z Asany a stiskněte Add calendar. Kalendář bude přidán, nezapomeňte následně aktualizovat stránku.

5. krok: Nastavení názvu, barvy a notifikací

Volitelně si můžete nastavit název kalendáře, jeho defaultní barvu úkolů, zasílání notifikací na e-mail, atp. Lze nastavit i časovou zónu, což je výborné pro virtuální týmy, které mají pracoviště v různých zemích. Kalendář lze nastavit také do soukromého nebo veřejného režimu, takže je možné jej sdílet s ostatními.

Návod k nastavení najdete také na oficiálních stránkách Asany.

Moje zkušenosti a doporučení

Exportování My tasks doporučuji pro každého týmového člena v neřídící roli (např. copywriteři, designéři, seo specialisti,…).

Exportování jednotlivých projektů doporučuji pro vedoucí, projektové manažery, koordinátory, atp. Je vhodné pro udržení přehledu, hlídání deadlinů, urgování, plánování, nastavování dalších strategií.

Mám přes 20 různých kalendářů, v rámci projektů to jsou často např.: články, todo, newslettery, mytasks. Sjednoceno barevně dle témat, nikoli dle projektů. Publikační obsah mám např. označený zelenou barvou a to napříč všemi projekty.

Martin Rosulek

Martin Rosulek je digitální nomád, který spojil podnikání na internetu s cestováním. Začínal jako backpacker a první velké zkušenosti nasbíral při ročním pobytu v Austrálii, odkud cestoval do Jihovýchodní Asie. V Kanadě strávil rok na Working Holiday a následovala několikaměsíční cesta do Centrální a Jižní Ameriky. Od té doby pracuje na dálku, nezávisle cestuje, investuje, přednáší a konzultuje. Životní přístup minimalismu, budování finanční svobody a vnitřního klidu je pro Martina esencí života.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Email
  • Messenger
  • WhatsApp
  • Telegram
Tagged under: automatizace, delegace, efektivita, freelancer, na volné noze, osvč, podnikání, práce na dálku, time management, zkušenosti

What you can read next

4 hodinový pracovní týden recenze knihy
Recenze knihy Čtyřhodinový pracovní týden od Tima Ferrisse
práce z domova pro maminky
Práce z domova pro maminky
jak vydělat peníze během cestování
14 způsobů jak si přivydělat během cestování

Martin Rosulek, zakladatel portálu

Cestuji a podnikám na volné noze. Objevuji životní styl digitálního nomádství, zakládám webové projekty, věnuji se affiliate marketingu, SEO a podcastům.

Od roku 2011 cestuji po světě, většinu měsíců trávím v zahraničí, ale vždy se rád vracím do Čech. Strávil jsem rok v Austrálii, Kanadě, řadu měsíců ve Střední a Jižní Americe, Maroku a stále se vracím do Jihovýchodní Asie.

Průvodce pro práci na dálku

Členskou sekci jsem vytvořil pro všechny, kteří chtějí pracovat na dálku. Najdete zde praktické rady a konkrétní postupy, co za práci lze dělat, jak najít prvního platící klienta, jak efektivně pracovat s marketingem a co vše udělat, abyste mohli vydělávat peníze online každý měsíc.

Nejnovější články na blogu

  • práce v Japonsku

    Práce v Japonsku

  • working holiday v Japonsku

    Working Holiday v Japonsku

  • chaincamp bitcoin konference 2022

    Report a myšlenky z Chaincampu 2022: BTC konference uprostřed medvědího trhu

  • nomadfest bansko 2022

    Bansko NomadFest: Setkání digitálních nomádů v Bulharsku

  • Cashflow Summer 2022: Biohacking otevírá dveře do budoucnosti

Kniha Digitální nomád

Průvodce, jak cestovat po světě a pracovat odkudkoli.

Detail knihy a e-booku

Rubriky

  • Cestování
  • Práce na dálku
  • Investice
  • Myšlenky
  • Recenze knih
  • Inspirace
  • Videa

Sleduj nás na Facebooku

Facebook Pagelike Widget

Práce na dálku z domova

Členská sekce pro práci na dálku

Práce na dálku

  • Nápady na podnikání
  • Jak vytvořit web ve WordPressu
  • Multipotenciální jedinci
  • Gallup test: Test silných stránek
  • Nejlepší free fotobanky zdarma
  • Cestovní pojištění a koronavirus Covid-19

Jak vydělávat peníze online

  • Jak vydělat peníze na internetu
  • Jak vydělávat peníze na Instagramu
  • Jak vydělat peníze na YouTube
  • Jak uspět na sociální síti TikTok
  • Jak vydělat peníze blogem
  • Jak vytvořit e-shop zdarma

Investice a myšlenky

  • Ekonomická krize Covid-19
  • Do čeho investovat peníze?
  • Jak získat pasivní příjem
  • Investovat do Bitcoinu anebo ne?
  • Investování do nemovitostí
  • Recenze P2P investování s 17% p.a.

Obecné informace

  • Kdo je Martin Rosulek
  • Newsletter zdarma
  • Kniha Digitální nomád
  • Obchodní podmínky
  • Ochrana osobních údajů
  • Kontakt

Nejnovější články na blogu

  • práce v Japonsku

    Práce v Japonsku

  • working holiday v Japonsku

    Working Holiday v Japonsku

  • chaincamp bitcoin konference 2022

    Report a myšlenky z Chaincampu 2022: BTC konference uprostřed medvědího trhu

Martin Rosulek, zakladatel portálu DigitalniNomadstvi.cz

Portál DigitalniNomadstvi.cz jsem založil v touze objevovat životní styl cestovaní a práce na dálku. Digitální nomádství je fenoménem 21. století, avšak má také negativní stránky.

Rád sdílím své zkušenosti, poznatky a myšlenky v oblasti podnikání, copywritingu, SEO, obsahové strategie pro webové portály, sociálních sítí, inovací a budoucích trendů.

Snažím se o životní přístup minimalismu, pracuji s finančním plánem, investuji, razím myšlenku finanční svobody a pasivního příjmu.

  • GET SOCIAL

© 2011 - 2023. Všechna práva vyhrazena.

TOP
Práce na dálku

Efektivnější práce na dálku pomocí automatizace Asana + Google kalendář

3 min
Share via
  • WhatsApp
  • Telegram
Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení soubory cookies. Souhlas s těmito cookies nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Manage services Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit nastavení
{title} {title} {title}
Sdílejte tento článek