Digitální nomádi spojili práci na dálku a cestování v nový životní styl

  • Cestování
  • Práce na dálku
  • Investování
  • Podcast
  • Blog
  • Kontakt
JAK VYDĚLÁVAT ONLINE

Jaký byl CopyCamp – konference pro copywritery a milovníky obsahu

by Martin Rosulek / Sobota, 11 června 2016 / Published in Práce na dálku
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Email
  • Messenger
  • WhatsApp
  • Telegram
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Email
  • Messenger
  • WhatsApp
  • Telegram

8. června 2016 jsem se účastnil konference CopyCamp, která se věnovala tématům jako je copywriting a kvalitní obsah ve spojitosti s online marketingem. Společnost H1 si pozvala řadu odborníků na příbuzná témata a zorganizovala velmi povedenou akci. Od rána do pozdního odpoledne hltalo na 400 freelancerů, nadšených psavců a online marketérů všechny ty informace a know-how od TOP lidí v oboru. Učit se od nejlepších, to je cesta k úspěchu.

Multikulturní centrum Dlabačov je skvělým místem pro pořádání konferencí. Nebylo téměř co vytknout. Jen snad wifi připojení bylo velmi zabržděné (jen stěží odesílal tweety).

Níže jsem sepsal několik zajímavých zápisků, které jsem si během konference poznamenal.

Copywriting a emoce – Filip Kahoun

Obsah

  1. Copywriting a emoce – Filip Kahoun
  2. Čísla jsou vaše písmenka – Lukoš Květ
  3. SEOUX – Jan Kvasnička a Pavel Ungr
  4. Improvizace – Andrea Moličová a Tomáš Jireček
  5. Bageterie Boulevard
    1. Snídaně na dobrou noc – skvělé heslo
  6. Obědová pauza
  7. Jak kreativně psát nudná témata – Martin Brablec
  8. Czechteam – Tomáš Houska
  9. Šťastný blog – Barbora Šťastná
  10. Právní limity v copywritingu – Pavel Kropáček
  11. Osobní produktivita – Daniel Gamrot
  12. Jaký byl CopyCamp
  13. Plánujete nebo víte o zajímavé akci?

CopyCamp 006

Naše rozhodnutí vychází vždy z našich pocitů. A to i v případě, že se rozhodujeme na základě faktů, protože se de facto rozhodujeme na základě pocitů, které máme z faktů.

Lidi zapomenou, co jste jim řekli, lidé zapomenou, co viděli, ale nezapomenou, jak se s vámi cítili.

Osobní značka (branding) je velmi spojená s emocemi. Pokud chceme budovat svoji značku, potřebujeme pracovat s marketingem, který cílí na emoce.

CopyCamp 008

Pozornost je přitahována emocemi. Proto jsou tak populární příběhy (story). Obsahují vždy nějaké emoce.

Jakmile je obsah emotivní, pozornost se na něj automaticky přilepí.

Co se děje v mozku, když slyšíme vyprávět příběh:

  • Neurální párování
  • Zrcadlení
  • Aktivita kortexu
  • Dopamin

CopyCamp 007

Reklamní spoty jdou silně po story-vizuálu. Vzpomeňme na reklamy a billboardy v oblasti luxusních hodinek. Dokonce už nejsou ukázané ani celé. Je vidět pouze polovina ciferníku. Vsází na tu celkovou emoci, kterou máme z videa, obrázku,…

Čísla jsou vaše písmenka – Lukoš Květ

CopyCamp 009

Metriky, který se vyplatí sledovat:

  • Scrollování na stránce
  • Čas na stránce
  • Kopírování textu (kdo, co kopíruje z webu)
  • Interakce se sociálníma pluginama

Upravený script nasazený na webových stránkách poté umožňuje sledovat data v Google Analytics (záložka Chování – Události – Nejčastější události – Advanced Tracking).

Google Tag Manager – nástroj pro vkládání kódu do stránek bez použití pluginu či zásahu do kódu.

SEOUX – Jan Kvasnička a Pavel Ungr

CopyCamp Seoux

Jedno slovo dokáže ovlivnit chování čtenáře/návštěvníka. V eshopu kategorie Doporučujeme vs. Nejprodávanější.

Cesta každého z nás někde začíná (skvělý nadpis pro rozcestník LARP obchodu).

Slova, která ztratila význam:

  • Ušetříte na poštovném (kolik?)
  • Levná doprava (kolik?)
  • Zboží skladem (kdy ho budu mít doma?)

Na twitteru dohledejte další pod hashtagem #prazdaslova

SEO nelze dělat pro SEO. SEO neděláme pro vyhledávače. Vyhledávače totiž nenakupují.

Přesah copywritingu je obrovský. Dnes copywriter musí umět víc než jen psát. Více na twitteru pod hashtagem #seoux

CopyCamp 010

V url cokoli, co je za # google a další vyhledávače nevidí. Je tedy důležité, co obsahuje url adresa. Záložky na eshopu (např. Parametry, Recenze, atd.) musí mít vlastní url adresu, nesmí se měnit jen parametry za #. Dobrým příkladem je Heureka.

Google má rád dlouhé obsáhlé stránky. Příkladem je http://bit.ly/alzacopy

Sociální ikony na webu nestačí. Musíme čtenáře vést k akci. Příkladem je: Líbil se vám článek? Sdílejte jej s přáteli!

Pokud ke kontaktům k telefonu dáme také dobu, kdy jsme dostupní a můžou nám volat, zvyšuje to „konverze“.

Do kolonky pro hledání na webu nepsat „Hledání“. Vhodnější je např.: „Co hledáte? Konvice tefal,…“ Ukázat, že mohou zadat i názvy značek.

Na chybovou stránku 404 patří rozcestník.

Improvizace – Andrea Moličová a Tomáš Jireček

CopyCamp 011

Improvizace se skládá z:

  • Koncentrace
  • Komunikace
  • Kooperace
  • Kreativita

Chyby musíme oslavovat ne si z nich dělat hlavu.

Bageterie Boulevard

Netradiční přístup a reakce na aktuální témata (i negativní, např. Brusel). Všimněte si komentářů vpravo, např. „bombastická cena“. Lidi jsou naladěni na stejnou vlnu.

CopyCamp 013

Snídaně na dobrou noc – skvělé heslo

CopyCamp 012

Obědová pauza

Skvěle zorganizováno, jídla dostatek, dokonce tu vznikly tweetovací hlášky:

Vsadili jsme se, jestli se sní všechny bagety. Jdu si pro další, já je ve štichu nenechám 🙂

Jak kreativně psát nudná témata – Martin Brablec

CopyCamp 020

Dbejme na to, abychom sloužili. Coolness faktor není nejdůležitější. Nemusíme za každou cenu bavit. Nemusíme být zábavní. Musíme být ale užiteční. Ten obsah musí být užitečný!

Není důležité, co děláš. Ale je důležité to, jak to poslouží a co se změní.

  1. Poznejme
  2. Pomozme
  3. Vraťme se k bodu 1

Czechteam – Tomáš Houska

CopyCamp 021

Sport není jen o sportu, dnešní fanoušek chce vidět, jak si sportovec třeba pere prádlo. To ho baví!

Zábavné příspěvky jsou virální.

Profesionální fotky jdou do pozadí, na sociálních sítí chce vidět fotky „očima fanouška“. Žádný vystylovaný fotky. Klidně z mobilu, rozmazaný, ale musí to být autentický!

Šťastný blog – Barbora Šťastná

CopyCamp 022

Chcete psát blog a zjistili jste, že už o tom tématu nějaký blog existuje? Je jich dokonce více? Jak být originální?

Originalita je o tom, jak o tom píšu já a jak to vnímám já. Je jedno, že existuje 348 jiných blogů na stejný téma.

Právní limity v copywritingu – Pavel Kropáček

CopyCamp 023

Mají si právníci a copywriteři co říct? Minimálně právnici copywriterům ano 🙂

Já to ale napsal první. Není žalobce, není soudce.

CopyCamp 025

Pozor na PPC reklamy a užívání brandových názvů či srovnávání s konkurencí.

Osobní produktivita – Daniel Gamrot

CopyCamp 027

Znáte to, pracujete pracujete a najednou jste na facebooku.

  • Lifenotes.cz
  • Superapple.cz
  • Mitvsehotovo.cz

CopyCamp 028

Jaký byl CopyCamp

Skvělé na CopyCampu bylo to, že tu byl velký prostor na networkování a povídání si s ostatními. To je hodně důležité a konference už dávno nejsou pouze o tom, jaký je obsah přednášek a workshopů. Jde o sestavení komunity, která bude šířit dobrou energii a vzájemně si padne do oka 🙂

Pozice copywriterů je jedna z těch, které se dají dělat odkudkoli. Řada digitálních nomádů se věnuje copywritingu profesionálně, ať už na volné noze či přes klasickou smlouvu. Pokud vás toto téma zajímá blíže, doporučuji článek:

  • 13 způsobů jak si vydělávat copywritingem

Plánujete nebo víte o zajímavé akci?

Dejte mi vědět o zajímavých akcích v České republice i zahraničí, které se týkají online světa, trendů, technologií či investování. Rád dorazím a budu o nich dál informovat 🙂

4.5/5
Martin Rosulek

Martin Rosulek je digitální nomád, který spojil podnikání na internetu s cestováním. Začínal jako backpacker a první velké zkušenosti nasbíral při ročním pobytu v Austrálii, odkud cestoval do Jihovýchodní Asie. V Kanadě strávil rok na Working Holiday a následovala několikaměsíční cesta do Centrální a Jižní Ameriky. Od té doby pracuje na dálku, nezávisle cestuje, investuje, přednáší a konzultuje. Životní přístup minimalismu, budování finanční svobody a vnitřního klidu je pro Martina esencí života.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Email
  • Messenger
  • WhatsApp
  • Telegram
Tagged under: blogování, copywriting, marketing, online marketing, recenze, seo, vzdělání

What you can read next

Jak dosahovat velkých cílů malými krůčky
bambus růst
Růst je krok kupředu i když stojíme na místě. Jsme jako čínský bambus.
zdarma aplikace služby pro práci na dálku
Jaké zdarma aplikace a služby využívají digitální nomádi při práci na dálku a cestování?

Martin Rosulek, zakladatel portálu

Cestuji a podnikám na volné noze. Objevuji životní styl digitálního nomádství, zakládám webové projekty, věnuji se affiliate marketingu, SEO a podcastům.

Od roku 2011 cestuji po světě, většinu měsíců trávím v zahraničí, ale vždy se rád vracím do Čech. Strávil jsem rok v Austrálii, Kanadě, řadu měsíců ve Střední a Jižní Americe, Maroku a stále se vracím do Jihovýchodní Asie.

Průvodce pro práci na dálku

Členskou sekci jsem vytvořil pro všechny, kteří chtějí pracovat na dálku. Najdete zde praktické rady a konkrétní postupy, co za práci lze dělat, jak najít prvního platící klienta, jak efektivně pracovat s marketingem a co vše udělat, abyste mohli vydělávat peníze online každý měsíc.

Nejnovější články na blogu

  • práce v Japonsku

    Práce v Japonsku

  • working holiday v Japonsku

    Working Holiday v Japonsku

  • chaincamp bitcoin konference 2022

    Report a myšlenky z Chaincampu 2022: BTC konference uprostřed medvědího trhu

  • nomadfest bansko 2022

    Bansko NomadFest: Setkání digitálních nomádů v Bulharsku

  • Cashflow Summer 2022: Biohacking otevírá dveře do budoucnosti

Kniha Digitální nomád

Průvodce, jak cestovat po světě a pracovat odkudkoli.

Detail knihy a e-booku

Rubriky

  • Cestování
  • Práce na dálku
  • Investice
  • Myšlenky
  • Recenze knih
  • Inspirace
  • Videa

Práce na dálku z domova

Členská sekce pro práci na dálku

Práce na dálku

  • Nápady na podnikání
  • Jak vytvořit web ve WordPressu
  • Multipotenciální jedinci
  • Gallup test: Test silných stránek
  • Nejlepší free fotobanky zdarma
  • Cestovní pojištění a koronavirus Covid-19

Jak vydělávat peníze online

  • Jak vydělat peníze na internetu
  • Jak vydělávat peníze na Instagramu
  • Jak vydělat peníze na YouTube
  • Jak uspět na sociální síti TikTok
  • Jak vydělat peníze blogem
  • Jak vytvořit e-shop zdarma

Investice a myšlenky

  • Ekonomická krize Covid-19
  • Do čeho investovat peníze?
  • Jak získat pasivní příjem
  • Investovat do Bitcoinu anebo ne?
  • Investování do nemovitostí
  • Recenze P2P investování s 17% p.a.

Obecné informace

  • Kdo je Martin Rosulek
  • Newsletter zdarma
  • Kniha Digitální nomád
  • Obchodní podmínky
  • Ochrana osobních údajů
  • Kontakt

Nejnovější články na blogu

  • práce v Japonsku

    Práce v Japonsku

  • working holiday v Japonsku

    Working Holiday v Japonsku

  • chaincamp bitcoin konference 2022

    Report a myšlenky z Chaincampu 2022: BTC konference uprostřed medvědího trhu

Martin Rosulek, zakladatel portálu DigitalniNomadstvi.cz

Portál DigitalniNomadstvi.cz jsem založil v touze objevovat životní styl cestovaní a práce na dálku. Digitální nomádství je fenoménem 21. století, avšak má také negativní stránky.

Rád sdílím své zkušenosti, poznatky a myšlenky v oblasti podnikání, copywritingu, SEO, obsahové strategie pro webové portály, sociálních sítí, inovací a budoucích trendů.

Snažím se o životní přístup minimalismu, pracuji s finančním plánem, investuji, razím myšlenku finanční svobody a pasivního příjmu.

  • GET SOCIAL

© 2011 - 2023. Všechna práva vyhrazena.

TOP
Práce na dálku

Jaký byl CopyCamp - konference pro copywritery a milovníky obsahu

6 min
Share via
  • WhatsApp
  • Telegram
Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení soubory cookies. Souhlas s těmito cookies nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit nastavení
{title} {title} {title}
Sdílejte tento článek